Nieuwe Watertoren en Villa Maris Header

Nieuwe Watertoren en Villa Maris

Zandvoort aan Zee

De monumentale Watertoren in Zandvoort aan Zee wordt getransformeerd tot een opvallend woongebouw met 11 appartementen, variërend in grootte van 125 m² tot 245 m². Daarnaast wordt er een nieuw gebouw, Villa Maris, gerealiseerd met 15 appartementen.

Strategie

PRSC. heeft de positionering, branding en communicatiestrategie en de verkoopcampagne en middelen voor deze exclusieve appartementen verzorgt. We brachten de doelgroep in kaart en legden de focus op een persoonlijke klantreis. Onze strategie omvatte het aanspreken van relevante netwerken, zoals het betrekken van een makelaar met een groot topsegment-netwerk en zichtbaarheid bij evenementen zoals de F1 Grand Prix. Het project werd gelanceerd met een event in een beachclub. De website en online campagne werden ingericht op leadgeneratie. Warme leads werden persoonlijk gebeld en ontvingen een luxueuze uitnodiging met persoonlijke codes voor 'a happy (pre)view'. Een brand essence video, een videoreeks met ambassadeurs en een koffietafelboek met o.a. prachtige foto's en interviews maakten de klantbeleving tot een positieve ervaring.

Communicatieaanpak

De communicatieaanpak rondom De Nieuwe Watertoren illustreert de meerwaarde van een goede samenwerking tussen communicatiebureau, makelaars en andere stakeholders. Onze strategie, gericht op de juiste doelgroep en hoogwaardige middelen, heeft geleid tot een succesvolle verkoop en een positieve klantbeleving.

Wil je meer weten over het project? Bezoek dan de project site van denieuwewatertoren.nl

Bas Katsman

Commercie

Bas Katsman profiel foto

Meer weten?
Neem contact met ons op.