KBK Header

KBK

Corporate communicatie

Met een nieuwe visie, missie en directieleden heeft KBK Bouwgroep alle redenen om zich met trots te presenteren aan de markt. PRSC. werd gevraagd voor om een concept voor een relatiemagazine te ontwikkelen, maar de uitdaging werd snel groter.

PRSC. voor KBK

PRSC. heeft de corporate pay-off ‘Sterk in Doen’ ontwikkelt, het creatieve concept ‘Match’ ontwikkeld voor de conceptwoning van KBK, we adviseerden over de deelname en presentatie van KBK tijdens de PROVADA en hebben niet alleen het concept, maar de volledige invulling van het Magazine ‘Blauwdruk’ verzorgt. Een en ander startte met een door PRSC. georganiseerde creatief strategische sessie met de directie en communicatieafdeling van het bouwbedrijf. Hier kwamen niet alleen ideeën voor een magazine uit voort, maar bleek ook de behoefte om de nieuwe missie en visie nog iets meer kracht bij te zetten.

Met ‘Sterk in doen’ heeft KBK een onderscheidende claim te pakken die de sportieve organisatie past als een jas. Die propositie diende vervolgens als een fijne kapstok om andere middelen niet als losse uitingen op te pakken, maar met elkaar te verbinden. Dit versterkt de boodschap. Voor de productintroductie van de KBK conceptwoning hebben we het sublabel MATCH ontwikkelt. Dit is een zelfstandig merk, maar past wel helemaal bij het sportieve karakter van de bouwgroep en laat zien dat KBK de handen uit de mouwen steekt en beschikt over een ware kampioensmentaliteit. Met de eerste ‘Blauwdruk’ ligt er een prachtig format om de verhalen, projecten, mijlpalen en kennis die binnen de organisatie leeft op persoonlijke wijze met de markt en relaties te delen. We zijn vereerd om samen te mogen werken met KBK Bouwgroep en om bij te dragen aan het succes en effect van hun corporate communicatie.

Chantal Bausch

Bureaumanager / Projecten

Chantal Bausch profiel foto

Meer weten?
Neem contact met ons op.