
The CoolTower
Rotterdam
Een toren van 150 meter hoog, midden in de stad. Het is een uniek aangezicht, maar nog een spectaculairder uitzicht met het sensationele schouwspel aan lichtjes van de stad aan je voeten.
De stad aan uw voeten.
De bijzondere ontwikkelingen van een 150 meter hoge toren blijven niet onopgemerkt. Door slim gebruik te maken van platforms van de pers, de makelaars en online- en offline kanalen is er een enorm internationaal bereik gegenereerd. Deze grote groep mensen hebben we gesegmenteerd op basis van de fase waarin ze zaten in de customer journey. De warme leads hebben we persoonlijk via mailings op de hoogte gehouden van de voortgang van het project. We hebben de koude leads benaderd met een online campagne waarbij op basis van het profiel van deze mensen zijn getarget en de groep nog verder is uitgebreid. Een groot deel van de koude leads hebben we alsnog geconverteerd naar warme leads door een slimme remarketingcampagne waarbij we op gebieds-, project- en productniveau de luxepositie van wonen in The Cooltower nogmaals hebben benadrukt. Het resultaat: een visueel prikkelende campagne.

The Cooltower is een hype.
Vanaf het startsein van de communicatie tot aan de start verkoop van de eerste fase hebben ruim 5.500 internationale geïnteresseerden zich gemeld voor een appartement in The Cooltower. We hebben meer dan 1.000 van deze gezichten terug gezien op de start verkoop van fase 1 & 2.


Up close & personal
Bekijk hier de projectsite.
Raymond van der Ploeg
Directeur / Eigenaar
