Logo In T Zuiderpark
Into title

Op de plek waar vroeger menig matchpoints tot de winst leidde op tennisvereniging, realiseert Heijmans 84 bijzondere eengezinswoningen. Een plek die uniek is in Rotterdam omdat het ín het Zuiderpark gelegen is. PRSC. is gevraagd de communicatiestrategie en het creatieve concept te ontwikkelen, waarna de verdere uitrol van de marketing volgde.

Afbeelding Lisandra
Afbeelding Marco
Afbeelding Andre
Banner tekst
het Zuiderpark brochure
Heading: onze aanpak en het resultaat

De naam en uitstraling die de plek voorafgaand aan de marketingfase gekregen heeft, paste na ons onderzoek niet bij de doelgroep. Wij hebben gedurfd, én op basis van een strategie en doelgroeponderzoek een nieuwe naam en creatief concept ontwikkeld.

Onze aanpak is om de doelgroep met grote etnische diversiteit, die gevoelig is voor duidelijkheid en concrete informatie, te bereiken en overtuigen met échte feiten. We hebben daarom échte inwoners van Rotterdam-Zuid gevraagd om hun verhaal te vertellen. Waarom woon je hier? En wat vind jij zo mooi aan Zuid? Deze verhalen in combinatie met duidelijk informatie over de woningen, maakt het resultaat zo sterk.

Het resultaat daarmee is een aansprekende campagne die heel mooi aansluit op de gebiedscommunicatie Hart van Zuid. De campagne en de zichtbaarheid heeft behoorlijk rondgezongen in het Rotterdamse. Met als gevolg dat er voor het verkoopevenement alleen al 800 aanmeldingen waren.

Ai`s zuiderpark
Meer weten over
onze projecten

Neem contact op met welkom@persc.nl