
Coolsingel 75
Rotterdam
Rotterdam is gastheer van vele mooie en grote merken. Het is ons doel om No 75 Coolsingel te laten floreren te midden van deze iconen. De branding en daarbij behorende brand experience van dit project is daarom des te belangrijker om naamsbekendheid, bereik en waarde toe te voegen aan het bruisende centrum van de stad.
Strategie en concept.
PRSC. en DLVS hebben de handen ineen geslagen om een iconisch project in Rotterdam op de markt te zetten. Novaform heeft DLVS als Conceptmaker & Art Director en PRSC. als Strategy Director gevraagd om kwaliteit en glamour terug te brengen op de meest luxueuze plek in het hart van de stad. Hierbij hebben we de metamorfose van de Coolsingel meegenomen in het toekomstbeeld van het project. De unieke positie van een locatie als deze in Rotterdam hebben we dan ook gebruikt als waardevolle kwaliteit van No 75 Coolsingel.

This city is your darling.
Rotterdam is gastheer van vele mooie en grote merken. Het is ons doel om No 75 Coolsingel te laten floreren te midden van deze iconen. De branding en daarbij behorende brand experience van dit project is daarom des te belangrijker om naamsbekendheid, bereik en waarde toe te voegen aan het bruisende centrum van de stad. Door een merk als geen ander neer te zetten kunnen we in onze strategie ‘brand added value’ genereren waarmee we de allure van het stedelijk leven accentueren. We richten de communicatie dan ook op de ‘Kosmopoliet’.


Less is more
We hebben gekozen voor een less is more aanpak. Iconische merken hebben immers geen poespas en tirelantijntjes nodig, die verkopen zichzelf door de kwaliteit van het product. No 75 Coolsingel spreekt voor zich, we gebruiken sfeervolle illustraties om het concept te versterken.

Raymond van der Ploeg
Directeur / Eigenaar
